ثبت نام
و
-
برای ورود به صفحه ثبت نام شرکتهای دانشبنیان اینجا کلیک کنید
درسال گذشته ۳۶% از فروشندگان آمازون، بیش از ۱۰ هزار دلار در ماه فروش داشته اند!
همین موضوع باعث شده که ما این دوره را طراحی و برگزار کنیم. با توجه به اینکه فروش در وب سایت امازون مزایای بسیاری دارد از جمله اینکه نیازی به حضور فیزیکی در کشور های مقصد نیست و می توان عملیات فروش را به صورت آنلاین دنبال کرد افراد بسیار زیادی در سراسر جهان علاقه مند به فروش در این پلتفرم شده اند. بخشی از این افراد فروش در آمازون را به عنوان شغل دوم برگزیده اند و برخی هم به صورت تمام وقت به این امر اشتغال دارند. بسیاری از محصولات در کشور ما هم به صورت بومی تولید می شوند و به سهولت امکان فروش و صادرات آن ها در بازار های اروپا میسر است. به همین خاطر اجوکمپ بعنوان تسهیلگر و حمایت کننده ارائه آموزشهای مهارت محور در سطح کشور، بوت کمپ صادرات و فروش محصولات در بزرگترین خرده فروشی اروپا (amazon) را برای علاقه مندان به صادرات و کسانی که جویای درآمد ارزی هستند فراهم کرده است.
معرفی دوره بوت کمپ صادرات و فروش محصولات در بزرگترین خرده فروشی اروپا (amazon)
آمازون بزرگترین خرده فروشی در سراسر جهان است که بیش از ۳۰۰ میلیون مشتری از خدمات ان بهره مند می شوند. این فروشگاه آنلاین در سال ۲۰۲۱ بیش از ۴۷۰ میلیارد دلار درآمد کسب نموده که از این مجموع ۶۰% فروشندگان آن را اشخاص ثالث (افرادی به جز خود آمازون) تشکیل داده اند. جالب است بدانید که بیش از ۲۰۰.۰۰۰ فروشنده آمازون در سال ۲۰۱۹ درآمدی بیش از ۱۰۰.۰۰۰ دلار از طریق فروش محصولات خود در این فروشگاه کسب نموده اند!!!
در حال حاضر آمازون طیف بسیار گسترده ای از محصولات را بریا فروش عرضه می کند که با توجه به ما به التفاوت قیمت تمام شده کالاها در کشور ما نسبت به سایر کشورهای جهان، بسیاری از این محصولات جذابیت بسیاری برای فرش در این پلتفرم دارند.
اما انچه ضامن موفقیت و دستیابی به فروش پایدار در این فروشگاه می باشد، آشنایی با روند های اجرای فعالیت صادرات می است. در این دوره ما در کنار شما هستیم تا تمام اقدامات لازم برای صادرات و فروش محصولات از طریق این پلتفرم را بیاموزید و در آن ماهر شوید. ما در این دوره از آشنایی با امازون شروع می کنیم و در ادامه روش های تحقیق بازار و بررسی محصول مناسب را با هم طی می کنیم تا در گام بعدی مجوز ها و روش های مناسب برای صادرات محصول را جویا شویم و در نهایت روش تعریف محصول، تبلیغات و افزایش فروش در آمازون را مرور خواهیم کرد.
با توجه به تجربه تیم ما در ثبت و توسعه چند برند در اروپا و دستیابی به فروش مناسب در چند محصول منتخب، این اطمینان را به شما میدهیم که در انتهای این دوره شما آماده صادرات محصولات خودتون خواهید بود. برای اینکه دغدغه های مربوط به امور مالی، مالیاتی و پیگیری های مربوط به فروش در کشورهای اروپایی هم برای شما برطرف شود، همکاران ما در دفتر آلمان در کنار شما هستند و کلیه امور مربوط به صادرات و پیگیری کالاهای شما رو انجام خواهند داد.
در طول دوره هم ضمن ارائه مشاوره های عملی در خصوص محصولات مورد نظر شما از طریق گروه تلگرامی اختصاصی، فایل های کاربردی در اختیار شما قرار می گیرد و در ادامه نیز پس از پایان دوره امکان استفاده از خدمات پشتیبانی ما برای توسعه کسب و کار صادراتی شما فراهم است.
مخاطبین دوره
اگر شما در یکی از گروه های زیر قرار دارید پیشنهاد می کنیم که در این دوره شرکت کنید:
خدماتی که در طول دوره دریافت می کنید
· ۲۴ ساعت کارگاه آموزش و منتورینگ در ۶ هفته روز های پنجشنبه (یک جلسه ۴ ساعته به صورت هفتگی)
· مشاوره و بررسی محصولات صادراتی کارگاه به صورت عملی با استفاده از محصولات کسب و کارهای شرکت کننده در کارگاه و معرفی محصولات و حوزه های برتر صادراتی شناسایی شده توسط تیم ارمغان
· تعامل و ارتباط موثر و دائم با منتور، مشاوران و تیم پشتیبانی ارمغان از طریق گروه تلگرامی ویژه دوره و در دسترس بودن منتور و پشتیبانان جهت رفع اشکال و ارزیابی منظم هفتگیجهت دستیابی به توانمندی صادراتی در انتهای دوره
· آموزش پروژه محور و انجام پروژههای واقعی در طول دوره: بررسی و تحقیقات بازار یک محصول، محاسبه شرایط و هزینه های صادراتی، طراحی و تدوین صفحه اختصاصی، استراتژی ورود به بازار و تبلیغات برای محصول
· در این دوره تعدادی مستندات مرتبط با فروش و صادرات به اروپا به شرکت کنندگاه ارائه می شود به همراه فایل اکسل استاندارد محاسبات طرح کسب وکار صادرات محصولات به ارزش ۵۰۰ یورو
آنچه در انتهای این دوره می آموزید
در انتهای کارگاه صادراتی شما قادر خواهید بود:
· محصول یا محصولات مد نظر خود جهت صادرات را به طور کامل ارزیابی و بررسی نمائید تا محصول مناسب جهت صادرات را انتخاب کنید
· هزینه ها و مجوزهای لازم برای صادرات محصول خود به اروپا محاسبه و بررسی نمایید
· طراحی مناسب و مطلوب محصول خود را مطابق با بهترین محصولات موجود در بازار به انجام رسانید
· طراحی صفحه فروش محصول خود و تدوین محتوای جذاب و مناسب برای جلب مخاطب را به انجام برسانید
· برنامه تبلیغاتی و استراتژی ورود به بازار و تبلیغات محصول خود را معین نمایید
· کسب و کار صادراتی خود را با حمایت بنیاد برکت آغاز کنید و در فرآیند اجرای صادرات نیز در صورت نیاز می توانید از خدمات متنوع ما بهره مند شوید
سرفصل های دوره
مقدمه
۱. معرفی آمازون و آمار و ارقام فروش در آن
۲. ظرفیت های قابل ارائه در آمازون
۳. روش انجام فروش و کشور های تحت پوشش
۴. مقدمات حضور در بازار آمازون و شرایط محصولات
فروش
۱. آغاز فروش
۲. انواع برنامه های فروش در آمازون
۳. ثبت برند در آمازون
۴. ایجاد فروشگاه یک برند
۵. فروش محصولات B2B
۶. استفاده از مزیت آمازون پرایم
قیمت گذاری و محاسبه هزینه ها
۱. مقایسه انواع برنامه های فروش
۲. محاسبه هزینه مشارکت در فروش آمازون
۳. محاسبه هزینه های انبارداری و حمل کالا
انبارداری وحمل و نقل (لجستیک)
۱. معرفی آمازون FBA
۲. لجستیک کالاهای جدید (کالای تازه معرفی شده در آمازون)
۳. لجستیک چند گانه (توسط فروشنده و آمازون)
۴. لجستیک بین کشور های اتحادیه اروپا
۵. لجستیک جهانی
۶. محصولات با هزینه اندک
فروش جهانی
۱. فروش در امریکای شمالی (کانادا، ایالات متحده، مکزیک)
۲. فروش در اتحادیه اروپا + بریتانیا
۳. فروش در ژاپن
۴. فروش در استرالیا
تبلیغات و بازاریابی
۱. تبلیغات در آمازون
۲. ارائه انواع پروموشن ها
۳. توسعه کسب و کار
مالیات
۱. انواع مالیات برای فروش در اروپا
۲. محاسبه مالیات کالاهای گوناگون
نکات تکمیلی
۱. برنامه ویژه فروش محصولات نوآورانه در آمازون
۲. فروش محصولات دست ساز در آمازون
۳. برنامه توسعه شرکت های کوچک در آمازون
برای مشاوره و سوالات بیشتر با شماره ۸۸۵۹۳۱۰۹-۰۲۱ تماس بگیرید و یا به شماره ۰۹۳۳۱۱۸۸۹۴۹ در واتس آپ پیام ارسال کنید.