پرفروش ترین و پرطرفدارترین محصولات آمازون در آگوست ۲۰۲۲

پرفروش ترین محصولات آمازون در ماه گذشته میلادی جه هستند؟ آیا لوازم خانگی آزمایش شده و واقعی سبد خرید خریداران را پر می کند یا مدهای مد روز رسانه های اجتماعی در قفسه های مجازی آمازون در حال پخش شدن هستند؟ آیا یک دسته از محصولات آمازون بر همه دسته بندی های دیگر حاکم است؟

در این مقاله به بررسی برخی از پرفروش‌ترین‌های آمازون در ۳۰ روز گذشته و تغییر فروش محصولات و درآمد آنها می‌پردازیم.

ترند برتر محصولات آمازون در ماه آگوست

پرفروش‌ترین‌های آمازون در واکنش به اخبار، رویدادها، روندهای اجتماعی و سایر عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده دائماً در حال تغییر هستند. برخی از رویدادهای ماه قبل عبارتند از:

  • مسافرت:

🛫 اپل بخشی از سهم بازار را در دسته Travel Gear به خود اختصاص می‌دهد و بسیاری از مسافران برای ردیابی چمدان‌های خود به AirTags مراجعه می‌کنند.

  • بازگشت به مدرسه:

🐕 با بازگشت بچه ها به مدرسه و از بین رفتن فعالیت در خانه، خوراکی های آرامبخش برای سگ ها برای کاهش اضطراب جدایی رواج یافته است.

  • TikTok و تنقلات:

🌶 ترند جدید TikTok سازندگان کلیپ‌ها را وادار می کند که ترشی های تند را به صورت آنلاین بخرند و بخورند.

  • مراقبت از خود:

💆🏻‍♀️ محصولات خودمراقبتی مد شده است. علیرغم افزایش تورم، مقوله زیبایی به یک نقطه درخشان نادر برای صنعت خرده فروشی تبدیل شده است.

محبوب ترین محصولات در آمازون

با ظهور تجارت اجتماعی و چشم انداز خرده فروشی در حال تحول، پرفروش ترین ها در آمازون دائما در حال تغییر هستند. در اینجا، ما نگاهی به برخی از محبوب ترین محصولات در آمازون در ماه گذشته می اندازیم.

دمپایی ابری

چه کسی گفته است که نمی توانید راحتی و سبک را با هم ترکیب کنید؟ درآمد دمپایی‌های ابری ساده در ۳۰ روز گذشته ۱۲۴۹ درصد افزایش یافته است.

دوربین امنیتی بی سیم

در ۳۰ روز گذشته، یک مدل دوربین امنیتی بی سیم بیش از ۲۱۹۰۰۰ دلار درآمد ایجاد کرده است که افزایش ۱۰۸۱٪ را نشان می دهد.

ضد آفتاب EltaMD

از زمانی که هیلی بیبر اسرار روتین پوست براق خود را به اشتراک گذاشت، فروش محصولات EltaMD افزایش یافته است. این ضد آفتاب UV در ۳۰ روز گذشته ۴۸۲ درصد افزایش درآمد داشته است.

بازی فکری و بازی فکری ThinkFun Cat Crimes برای پسران و دختران

سرگرمی تابستانی در ماه گذشته موضوع گربه‌ای داشت و درآمد مربوط به جنایات گربه‌ها ۲۴۰ درصد افزایش یافت.

برچسب پوشاندن جوش

برچسب های پوشاندن جوش در سال گذشته در مجله تین ووگ معرفی شدند و هنوز هم برای مصرف کنندگان محبوب هستند. آنها در ۳۰ روز گذشته ۲۱۴ درصد افزایش درآمد داشته اند.

جویدنی های آرام بخش برای سگ ها

فصل بازگشت به مدرسه باعث شده است که صاحبان حیوانات خانگی به دنبال راه هایی برای کمک به حفظ آرامش سگ های خود باشند، زیرا فعالیت در خانه از بین می رود. این جویدنی آرام‌بخش برای سگ‌ها در ۳۰ روز گذشته ۳۵۲.۲۰ هزار دلار به دست آورد که ۱۷۵ درصد افزایش درآمد دارد.

کیت آهنربای ماهیگیری ۱۷۲۵ پوندی

ماهیگیری آهنربایی بهانه ای برای هوای تازه و برای دیگران برای راه اندازی کسب و کار شده است. این کیت آهنربا ماهیگیری در ۳۰ روز گذشته ۱۱۵ درصد افزایش درآمد داشته است.

تورتیلای کاسه ساز

مصرف کنندگان تاکو سه شنبه را با این کاسه ساز تورتیلا، که در ۳۰ روز گذشته شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی درآمد بوده است، خوش طعم می کنند.

کولر گازی گردنی TORRAS COOLIFY 2

با سبقت گرفتن دمای شدید در ماه های تابستان، مصرف کنندگان خلاق هستند. این پنکه خنک کننده گردنی در ماه گذشته شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی درآمد بود.

نگهدارنده AirTag

پس از ماه‌ها آشفتگی فرودگاهی، بسیاری از مسافران برای ردیابی و نظارت بر چمدان‌های خود به Apple AirTags مراجعه می‌کنند. این دارندگان AirTag در ۳۰ روز گذشته شاهد افزایش درآمد ۳۹ درصدی بوده اند.