راه ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام در سال ۲۰۲۲
برای رشد کسب و کار خود و افزایش آگاهی از برند در سال ۲۰۲۲ و پس از آن، باید از قدرت رسانه های اجتماعی – به طور خاص، اینستاگرام و صفحه اکسپلور آن- بهره ببرید.
ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام به معنای کاهش پراکندگی در کارها و دستیابی به کاربران جدیدی است که هنوز حساب شما را دنبال نکرده اند. با اینکه این موضوع یک علم بی خطا نیست، شما باید باهوش و با استراتژی خود سازگار باشید.
اگر محصولاتی را در آمازون، شاپیفای یا سایر سایتهای تجارت الکترونیک میفروشید، تبلیغ برند و محصولات خود در اینستاگرام راهی مطمئن برای پیشبرد کسبوکارتان است.
صفحه اکسپلور اینستاگرام چیست؟
صفحه اکسپلور اینستاگرام مجموعهای از تصاویر، ویدیوها و Reel هایی است که کاربران میتوانند محتوای حسابهایی را که دنبال نمیکنند، کشف کنند. اینستاگرام محتوا را برای کاربران خود در صفحه اکسپلور بر اساس جمعیت شناسی، علایق و محتوای مشابهی که مصرف می کنند، مدیریت می کند.
الگوریتم اینستاگرام چیزهایی را که «پسندیدهاید»، درگیر شدهاید یا با آنها تعامل داشتهاید پیدا میکند، بنابراین اگر معمولاً محتوای قایقرانی مصرف میکنید و با آن درگیر هستید، احتمالاً محتوای مرتبط با قایق دیگر را در صفحه اکسپلور خود خواهید دید.
قرار دادن محتوای خود در صفحه اکسپلور میتواند راهی فوقالعاده برای افزایش دنبالکنندگان شما و افزایش تعامل باشد. اما سوال اینجاست که چگونه وارد صفحه اکسپلور می شوید؟
چگونه وارد صفحه اکسپلور شوید و تعداد فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهید
قبل از اینکه بتوانید محصولات خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید، ابتدا باید مخاطبان وفادار و متعهد خود را افزایش دهید. برندها میتوانند این کار را با ایجاد محتوای مرتبط و با کیفیت در اینستاگرام انجام دهند – نه فقط تبلیغ محصول.
به عنوان مثال، اگر محصولات تمیز کردن قایق را می فروشید، حساب شما باید شامل محتوای قایق با کیفیتی باشد که صاحبان قایق آن را سرگرم کننده می دانند، مانند تصاویر یا ویدیوهایی از قایق های منطقه شما یا ویدیوهایی از قایق هایی که به تازگی از محصول شما استفاده کرده اند. این کار باعث جذب بیشتر شما نسبت به تصاویر محصولتان با عنوانی مانند «اکنون این را بخرید!» میشود.
ارائه ارزش یا سرگرمی در هر پست به رشد تصاعدی حساب های رسانه های اجتماعی شما کمک می کند.
اگر دائماً محصول خود را در هر پست بدون ارائه ارزش یا سرگرمی فشار می دهید، کاربران اینستاگرام که با حساب شما روبرو می شوند ممکن استبا محتوای شما ارتباط برقرار نکنند و آنها را دنبال نکنند.
نکاتی برای ورود به صفحه کاوش اینستاگرام
می خواهید یاد بگیرید که چگونه می توانید دنبال کنندگان خود را افزایش دهید و در صفحه اکسپلور قرار بگیرید؟ این نکات را دنبال کنید!
۱. Reels
Reel های اینستاگرام در حال حاضر چیز بزرگی هستند و به اکانتها کمک میکنند تا به هزاران نفر دسترسی پیدا کنند، حتی اگر تعداد کمی دنبال کننده داشته باشید. اگر از Reel ها استفاده نمی کنید، مخاطبان قابل توجهی را از دست می دهید!
هرچه افراد بیشتری با Reel های شما درگیر شوند، الگوریتم اینستاگرام محتوای شما را بیشتر به سمت کاربران علاقهمند به محتوای مشابه سوق میدهد.
- حتی اگر فقط عکس می گیرید، می توانید چندین عکس را به یک Reel اضافه کنید تا یک نمایش اسلاید با موسیقی به عنوان محتوای منحصر به فرد خود ایجاد کنید.
- از صداهای پرطرفدار استفاده کنید! اینستاگرام دارای یک کتابخانه غول پیکر از آهنگ ها و صداهای منحصر به فرد است که می توانید برای Reel های تان استفاده کنید.
- ترندها را دنبال کنید! اگر با ترندهای TikTok آشنا هستید، همان ترندها روی Reels کار می کنند. آیا می توانید جایگاه خود را در یک ترند در حال ظهور بگنجانید؟
- Reel های کوتاه تر مورد علاقه هستند. شما باید به سرعت در یک فید توجه را به خود جلب کنید. Reel های ۷-۱۵ ثانیه ای را هدف بگیرید.
- Reel ها به شما کمک می کنند تا تعامل بیشتری از طرف غیر دنبال کننده ها نسبت به فالوورهای فعلی خود داشته باشید.
۲. هشتگ
افزودن هشتگ به پستها و Reel ها به گسترش دسترسی شما کمک میکند و به اینستاگرام اجازه میدهد تا محتوای شما را بهتر دستهبندی کند. وقتی از هشتگ ها استفاده می کنید، کاربرانی که از همان هشتگ ها استفاده می کنند یا با پست های دیگر با آن هشتگ های خاص درگیر می شوند، احتمال بیشتری دارد که محتوای شما را در صفحه اکسپلور ببینند.
برای مثال، اگر قهوه میفروشید، از هشتگهایی مانند #قهوه، #قهوه، #قهوهساز، #قهوهنوش و غیره استفاده کنید. برای دریافت ایده در مورد هشتگ هایی که در پست های خود استفاده کنید، هشتگ مرتبط را جستجو کنید و اینستاگرام سایر هشتگ های محبوب مرتبط با جستجوی شما را به شما نشان می دهد.
۳. مکان خود را تگ کنید
هر زمان که پستی در اینستاگرام ایجاد می کنید، می توانید مکان خاصی را تگ کنید. با افزودن مکان به پستها یا Reel های خود، اینستاگرام به احتمال زیاد محتوای شما را در صفحه اکسپلور به سایر کاربران در آن منطقه نشان میدهد.
۴. تعامل را افزایش دهید
هرچه افراد بیشتری با محتوای شما درگیر شوند، بیشتر در صفحه اکسپلور نشان داده می شوید. یکی از راههای افزایش تعامل در پستهایتان، افزودن نوعی فراخوان برای اقدام در کپشن خود است.
میتوانید مواردی مانند «کسی را که دوست دارد این پست را تگ کنید»، «برای اطلاعات بیشتر به استوری ما سر بزنید» یا «برای اطلاعات بیشتر ما را دنبال کنید» بنویسید.
راه دیگر برای افزایش تعامل، پاسخ دادن به نظراتی است که دریافت می کنید. این نه تنها یک راه عالی برای افزایش تعامل با مخاطبان شما است، بلکه به مصرف کنندگان کمک می کند تا اعتماد و رابطه ای با برند شما ایجاد کنند.
۵. ثبات
نکات بالا کمکی نمی کند مگر اینکه به طور مداوم محتوا را در حساب اینستاگرام خود ارسال کنید. هرچه بیشتر پست کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که اینستاگرام محتوای شما را در صفحه اکسپلور به اشتراک بگذارد – و چشمهای بیشتری را برای برند و محصولات شما به ارمغان میآورد.
اگر می توانید، سعی کنید حداقل یک بار در روز یک Reel ، ویدئو یا تصویر پست کنید. اگر به صورت پراکنده پست می کنید، اینستاگرام کمتر محتوای شما را در صفحه اکسپلور به اشتراک می گذارد زیرا می خواهد کاربران را به حساب های فعال بفرستد.
مزایای حضور در صفحه اکسپلور اینستاگرام چیست؟
بیایید بیشتر به مزایای حضور در صفحه کاوش اینستاگرام بپردازیم.
- ترافیک بیشتر
این احتمالاً مهمترین مزیت محتوای شما در صفحه اکسپلور است: ترافیک! هدف از استفاده از رسانه های اجتماعی برای کسب و کار شما افزایش ترافیک برای افزایش آگاهی از برند شما و افزایش فروش محصولات شما است.
صفحه کاوش محتوای شما را به سایر کاربرانی که اینستاگرام فکر میکند علاقهمند هستند، ارائه میدهد.
- افزایش تعامل
همیشه فکر کرده اید که چگونه حساب های اینستاگرام می توانند نظرات، لایک ها و فالوورهای زیادی را به دست آورند؟ به این دلیل که محتوای آنها در ابتدا توسط هزاران نفر در صفحه اکسپلور مشاهده شده است.
همانطور که کاربران برند شما را در صفحه اکسپلور پیدا می کنند، پست های شما احتمالاً تعامل بیشتری دریافت خواهند کرد. با افزایش تعامل شما، الگوریتم اینستاگرام محتوای شما را به سمت کاربران بیشتری سوق می دهد.
- افزایش یازدید از محصول محصول
استفاده از رسانه های اجتماعی یک راه قدرتمند برای افزایش آگاهی از برند و دیده شدن محصولات شما است. با افزایش فالوورهای شما، می توانید شروع به تبلیغ محصولات خود از طریق پست ها، لینک ها در استوری اینستاگرام خود کنید یا یک فروشگاه اینستاگرام ایجاد کنید که در آن کاربران می توانند محصولات را مستقیماً از حساب شما خریداری کنند. - مصرف کنندگان از اینستاگرام برای جستجوی محصولات استفاده می کنند
آیا می دانستید که مصرف کنندگان در واقع از رسانه های اجتماعی برای شروع جستجوی محصول خود استفاده می کنند؟ بله! در حالی که اکثر مصرف کنندگان (۶۳٪) جستجوی خود را در آمازون شروع می کنند، ۱۸٪ جستجوی خود را در اینستاگرام شروع میکنند.
به همین دلیل است که داشتن یک اکانت اینستاگرام مارک دار با محتوای با کیفیت ثابت بسیار مهم است. اگر مصرفکنندهای وارد اینستاگرام شود و محصولات مشابه شما را جستجو کند، حساب شما شانس خوبی برای نمایش در صفحه کاوش خواهد داشت – اگر به طور مداوم پست میکنید.
نحوه ورود به صفحه فروشگاه اینستاگرام
اگر میخواهید محصولات را مستقیماً به مشتریانی که صفحه برند شما را دنبال میکنند یا مشاهده میکنند بفروشید، باید یک فروشگاه اینستاگرام/فیسبوک راهاندازی کنید.
در حالی که استفاده از اینستاگرام می تواند راهی عالی برای افزایش فروش در آمازون شما باشد، ایجاد یک فروشگاه اینستاگرام ممکن است به بهبود نرخ تبدیل شما کمک کند، زیرا کاربران مجبور نیستند اینستاگرام را برای خرید ترک کنند.